GELD BESPAREN EN SPECIFIEKER INZETTEN MIDDELS DOELGROEPSEGMENTATIE!

Veel bedrijven weten wel wie hun klanten zijn, hebben een klantprofiel en persona, maar weten niet de juiste mensen te bereiken voor hun producten en diensten. Middels onze doelgroepsegmentatie software helpen wij bedrijven door het maken van een doelgroepsegmentatieplan.

Aan de hand van het klantprofiel / criteria waarop gefilterd kan worden ontstaat er een duidelijke doelgroep. Deze doelgroep vormt de belangrijkste klantengroep van uw product /dienst. Door deze doelgroep weer te geven in uw doelgroepgebied. Dit kan zijn, Heel Nederland, Half Nederland, ¼ van Nederland of zelfs per provincie. Weet u exact tot op de postcode nauwkeurig hoeveel huishoudens u kunt bereiken en in welke postcode de doelgroep zich bevind.

Door de postcodes of de steden toe te voegen aan online marketing campagnes, bespaard u veel geld. Doordat u vanaf moment een, of wanneer een campagne al loopt, specifieker kunt targetten. Vele bureaus die nog geen gebruik maken van deze plannen, vragen vaak om een bepaald test budget, waarmee zij eerst veel data moeten analyseren alvorens ze goed kunnen targetten. (weggegooid geld).

Naast online campagnes kan dit doelgroepsegmentatieplan ook gebruikt worden voor offline reclame. Denk hierbij aan (huis aan huis verspreiding), gezien veel producten en diensten in bepaalde wijken of zelf een halve of volledige stad (gewoon geld weggooien) omdat het product of dienst er nooit verkocht zal gaan worden, of de kosten en baten ver uit elkaar liggen.

Reistijd Analyse

Ook een reistijd analyse meenemen in het doelgroepsegmentatierapport?

tot 3 locaties rekenen wij een vast bedrag en 3 of meer locatie rekenen wij een lager tarief.

Reistijd Analyse / Segmentatie rapport aanvragen

Levertijd van een DOELgroepsegmentatierapport

De levertijd van een doelgroepsegmentatierapport is standaard 5 werkdagen. Wanneer er spoed verreist is kunnen wij binnen 48 uur een rapport aanleveren, echter wordt er dan wel 25% toeslag in rekening gebracht.

Meer informatie ontvangen?

Benieuwd naar de prijzen?

Bakkie koffie inplannen?